Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

305 ΘΕΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ


Πέρασε ομόφωνα από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής η εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Δελφών για τη δημιουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης στην Άμφισσα και πλέον απαιτείται η ψήφιση του σε επόμενο δημοτικό συμβούλιο προκειμένου να ξεκινήσει η εφαρμογή του.

Σύμφωνα με τη γνωμοδοτική απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής η ελεγχόμενη στάθμευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις.
Στην Α’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
•Οδ. Ανδρούτσου,
•Ι.Γάτου (από Ανδρούτσου έως Θόαντος),
•Γιαγτζή,
•Σταλλού,
•Θόαντος,
•Αθανασοπούλου,
•Λ.Σαλώνων,
•Πλ.Κεχαγιά,
•Πλ.Ησαϊα

Κατά την Α’ Φάση θα διατεθούν ενενήντα οκτώ (98) θέσεις παρκαρίσματος και μπορεί η πιλοτική εφαρμογή της να ξεκινήσει άμεσα μετά την ολοκλήρωση της μελέτης και παραλαβή της από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Στη Β’ Φάση, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) εφαρμόζεται στις οδούς:
•Κόκκαλη,
•Αθανασοπούλου,
•Επισκόπου Φιλοθέου,
•Κοττορού,
•Γερογιάννη,
•Βασιλοπούλου,
•Πετ.Μαρκίδου,
•Λιανολοπούλου,
•Γ.Γιδογιάννου
•Εθνικής Αντιστάσεως,
•Ι.Γάτου (από Κορδώνη έως Ανδρούτσου)
•Κορδώνη (Δημοτικό Parking)
•Λ.Σαλώνων (από Γιδογιάννου έως το ύψος της Πλ.Εθνικής Αντίστασης)
•Δεστερλή
•Πλ.Ηρώων-Μητρόπολη
Κατά τη Β’ Φάση διατίθενται επιπρόσθετα διακόσιες πέντε (205) θέσεις και εφαρμόζεται αργότερα, μετά από σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τυχόν αλλαγές που θα έχουν προκύψει από την πιλοτική εφαρμογή της Α’ Φάσης.


Τέλος να σημειώσουμε ότι η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής αποφάσισε να προτείνει τις εξής αλλαγές σε σχέση με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας:
1.Στο χώρο έμπροσθεν της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας (στην πλατεία Κεχαγιά) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
2.Στο χώρο έμπροσθεν της Εφορίας (στην οδό Ανδρούτσου) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
3.Στο χώρο παραπλεύρως της Εθνικής Τράπεζας (στον πεζόδρομο) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης χρηματαποστολών (σχετική απόφαση 77/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
4.Μεμονωμένα, στην οδό Επισκόπου Φιλοθέου γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
5.Μεμονωμένα, στο χώρο παραπλεύρως του Ι.Κ.Α. (στην οδό Κοττορού) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέση ελεγχόμενης στάθμευσης και απαγόρευση στάσης- στάθμευσης,
6.Σε δύο σημεία νότια και δυτικά της Μητρόπολης, προβλέπεται απαγόρευση στάσης-στάθμευσης οχημάτων (σχετική απόφαση 74/2011 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής), ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν προβλέπονταν κάτι τέτοιο,
7.Στη συμβολή των οδών Σταλλού και Θόαντος γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης Δημοσίων Υπηρεσιών, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης,
8.Στη βορειοδυτική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης χρηματαποστολών, καθώς επίσης και απαγόρευσης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν μόνο δημιουργία θέσεων ταξί,
9.Στη βορειοανατολική πλευρά της Πλ. Ησαΐα, γίνεται πρόβλεψη θέσεων ταξί, έξι (6) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δεκατρείς (13) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες εκατέρωθεν της προέκτασης του πεζοδρόμου Κορδώνη. Στο σημείο αυτό, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
10.Στη νοτιοανατολική πλευρά της Πλ.Ησαϊα, γίνεται πρόβλεψη εννέα (9) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν δώδεκα (12) συνολικά θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης. Και σε αυτό το σημείο, προτείνεται αλλαγή της διάταξης παρκαρίσματος, προς εξυπηρέτηση των γύρω καταστημάτων,
11.Μεμονωμένα, στο χώρο έμπροσθεν της Δ.Ε.Η. (στην οδό Δεστερλή) γίνεται πρόβλεψη μίας (1) θέσης στάθμευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων ενώ στο αρχικό σχέδιο δεν υπήρχε κάποια πρόβλεψη,
12.Στην οδό Γιαγτζή δεν προτείνεται κάποια παρέμβαση, ενώ στο αρχικό σχέδιο και στο τμήμα της οδού Γιαγτζή από οδό Ι.Γάτου έως την οδό Διάκου προβλέπονταν πέντε (5) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και μία (1) θέση οχημάτων φορτοεκφόρτωσης,
13.Στο νότιο τμήμα της Πλ.Κεχαγιά γίνεται πρόβλεψη τεσσάρων (4) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και χώρος στάθμευσης μοτοποδηλάτων,
14.Στο βόρειο τμήμα της οδού Σταλλού (στη Μητρόπολη) γίνεται πρόβλεψη δύο (2) θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης και μίας (1) θέσης οχημάτων φορτοεκφόρτωσης, ενώ στο αρχικό σχέδιο προβλέπονταν τρεις (3) θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου