Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

Τα 5 Πράγματα που θα θυμάμαι από τον 1ο Ηνίοχο Αγώνα 2021 στην Άμφισσα!

 


 

 

1        - Τους εθελοντές:  Ένας Αγώνας, μία Ιδέα - το μαγικό αυτό πράγμα να τους ενώνει όλους σαν κόλλα. Eίναι πραγματικά μοναδικό.Με τις φούξια μπλούζες μέσα στην βροχή να ”δείχνουν δόντια’’ αν κάποιος πάει να περάσει από σημείο που δεν πρέπει και στο αμέσως επόμενο λεπτό να εμψυχώνει και να επευφημεί έναν άγνωστο σε αυτόν δρομέα ...

  Όπως στην αρχαιότητα κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων που υπήρχε εκεχειρία,  έτσι ώστε όλοι μαζί να συμμετέχουν ή να παρακολουθήσουν τους αγώνες, έτσι και στον Δήμο μας σήμερα, όλες οι πολιτικές παρατάξεις, όλες οι αντίπαλες (εντός των γηπέδων) ομάδες είχαν γίνει όλοι ένας για 2 ώρες για το καλό του τόπου...





2             - Η Χαρά της συμμετοχής, κόντρα στην ηλικία, κόντρα στο σωματότυπο, κόντρα στα στερεότυπα που έχει χτίσει για εσένα η κοινωνία.
Πραγματικά, και μόνο που βλέπεις αυτούς τους ανθρώπους λες από μέσα σου «ναι, και εγώ μπορώ! Γιατί όχι!»

Διαβάζουμε ένα μήνυμα ενός δρομέα:
«Ευχαριστώ για όλα. Η συγκίνηση μου δεν περιγράφεται. Η συμμετοχή μου ήταν παρακινδυνευμένη με τα ράμματα και το πρήξιμο.. Κι όμως τερμάτισα με το πόδι ξεπρησμένο!!!  Συγχαρητήρια σε όλους για την άψογη διοργάνωση και εύχομαι ο όμορφος και συμβολικός αυτός αγώνας να τραβήξει μπροστά και να γίνει μια παράδοση για τον τόπο»
ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑΓΑΚΗΣ

 

ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΜΦΙΣΣΑ-ΙΤΕΑ

Έχετε πληγή με ράμματα στο πόδι και πρήξιμο-τούμπανο; Μην ανησυχείτε. Ένας ημιμαραθώνιος με τα 21 χιλιομετράκια του είναι η γιατρειά. Λίγη υπομονή και σε 3 ωρίτσες τερματίζεις...θριαμβευτής και σε βραβεύουν κιόλας! Και το καλύτερο είναι ότι το πρήξιμο έχει εξαφανιστεί!!!!!! Αποθέωση της...αυθόρμητης ιατρικής!!!!

Ο αγώνας σχεδόν για όλους είχε τελειώσει. Κι όμως όλοι περιμέναμε τον κ.Μανώλη Σταγάκη (ετών 82), να ολοκληρώσει τον αγώνα των 21km (με ράμματα στο πόδι, όπως διαπιστώσαμε) για να τον τιμήσουμε!

Με αυτόν τον υπέροχο τρόπο έκλεισε φέτος ο 1ος "Ηνίοχος Δρόμος".

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον 2ο "Ηνίοχο Δρόμο" 2022!

 




3-     Τη Δύναμη της Θέλησης κόντρα σε όλα…και το πόσο γλυκό είναι να δίνεις ή να δέχεσαι την βοήθεια  από έναν άγνωστο, ειδικά στις ημέρες μας..


«Λίγες μέρες πριν, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του ημιμαραθωνίου, συζητούσαμε πως θα μπορούσα να βοηθήσω και εγώ σε αυτή τη πολύ σημαντική διοργάνωση για την πόλη μας. Τότε πρότεινα, εάν μπορούμε, να πούμε σε ένα παιδάκι με ειδικές ικανότητες να το συνοδεύω στον αγώνα. Η ανταπόκριση από όλους ήταν πολύ ένθερμη. Ο σκοπός ένας και μοναδικός: να δώσουμε χαρά σε αυτό το παιδί. Λίγες μέρες μετά, ο Θοδωρής μου λέει "έχω ευχάριστα Υπάρχει παιδάκι που εκδήλωσε ενδιαφέρον". Όταν μου το είπε, η χαρά μου ήταν πολύ μεγάλη. Την Τετάρτη πριν τον αγώνα συναντήθηκα να γνωρίσω τους γονείς και τον συνοδοιπόρο μου. Από την πρώτη στιγμή υπήρχε μια απίστευτη, ανεξήγητη, χημεία και με τους τρεις, Την ημέρα του αγώνα ρωτάω το Γιάνναρο "Είσαι έτοιμος;” “Πανέτοιμος” μου λέει, δίνεται η εκκίνηση και φεύγουμε. Για 1 ώρα και 45 λεπτά που κράτησε όλο αυτό, ο Γιάνναρος δεν δυσανασχέτησε ούτε για 1 δευτερόλεπτο. Ούτε για την ταχύτητα που δεν είχε συνηθίσει αλλά ούτε και για τις αναπηδήσεις στο δρόμο. Το ακριβώς αντίθετο. Περνάγαμε δρομείς και τους ενθάρρυνε λέγοντάς τους "καλό τερματισμό". Όταν του έλεγα αν είναι εντάξει μου έλεγε "εγώ καλά είμαι, εσύ αν είσαι καλά" και άλλες φορές μου έκανε και πλάκα "ρε εσύ είσαι καλός και δεν σου το 'χα". Από φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν πρόσεξα ότι τα πόδια του είχαν φύγει από το σημείο που έπρεπε να πατάνε και όμως δεν μου είπε τίποτα. Αυτός είναι ο Γιάννης, με δύο λέξεις μεγαλείο ψυχής. Εκ του αποτελέσματος ο σκοπός επετεύχθη Ο Γιάνναρος όμως κατάφερε να ευαισθητοποιήσει πολύ κόσμο και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Για μένα δεν είναι ο Γιαννάκης. Είναι ο Γιάνναρος.
Kostis Papastefanakis και Eleni Gousari σας ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνατε και με εμπιστευτήκατε, υποκλίνομαι σε όλη την οικογένειά σας. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από καρδιάς για τα εξαιρετικά σας σχόλια. Ειλικρινά δεν έχω λόγια, είναι τόσο συγκινητικό όλο αυτό που δεν ξέρω πως να απαντήσω. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!»
Βασίλης Νίκου

 







4 -  Η δύναμη της παρέας, γιατί την ιστορία την γράφουν πάντα οι παρέες...
αλλά και το  ευχάριστο ξάφνιασμα όταν όχι απλά γνωρίζεις ανθρώπους αλλά κάνεις φίλους όπως τον Θανάση, τον Μαρίνο, τον Νίκο, τον Αντώνη, τον Θεόδωρο και πολλούς άλλους που για αυτές τις ημέρες λες και είχαν μπει όλοι τους σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο και είχαν μεταμορφωθεί σε Υπερήρωες ...

«Ένα μεγάλο Μπράβο σε όλους σας για την άψογη διοργάνωση του 1ος Ηνίοχος δρόμος που πραγματικά μας έκανε εντύπωση σε όλους τους ανθρώπους των πόλεων Άμφισσα -Κιρρα -Ιτέα, για το χαμόγελό τους και την ενθάρρυνση των αθλητών σε όλη τη διαδρομή.

Ευχόμαστε να είμαστε και να είσαστε καλά να σας ξαναδούμε και του χρόνου.»






Φωκική Γή

5-     Η ομορφιά των τοπίων! Ο Ελαιώνας, το Κάστρο και η κεντρική πλατεία της Άμφισσας,  να τρέχεις δίπλα στην θάλασσα στην Κίρρα και ο τερματισμός κυριολεκτικά μέσα στην θάλασσα στον μόλο της Ιτέας. Και όλα αυτά στην σκιά του Παρνασσού και των Δελφών!

«Μια εκδρομή στην όμορφη Άμφισσα μας έδωσε ευκαιρίες πολλές, για άθληση, για εκδρομές, για νέες φιλίες, για νέες εμπειρίες!!!»

«Για τον αγώνα που έτρεξα δεν θα κάνω ιδιαίτερα σχόλια ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ & πιστεύω ότι ο #Ηνιοχοςδρομος θα έχει και συνέχεια,όσο για μένα έτρεξα απλά για την συμμετοχή αφού δεν έδωσα το 💯% αφού είχα στο μυαλό μου τις βόλτες της υπόλοιπης ημέρας στην Ιτέα & στους Δελφούς ❤️!!!»

 

 

Μύρκας

 





 

Δεν υπάρχουν σχόλια: