Όλοι την Κυριακή στην Οίτη.Έλατε να δείτε για τι παραδεισένιο βουνό μιλάμε. Δεν είναι τυχαία ούτε η Παύλιανη, ούτε γιατί είχε τόσες κατασκηνώσεις για παιδιά.Όταν μπουν ανεμογεννήτριες στον Υμηττό και στην Πάρνηθα, τότε ας το συζητούσουμε κι εμείς!
Όλοι την Κυριακή στην Οίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλατε να δείτε για τι παραδεισένιο βουνό μιλάμε. Δεν είναι τυχαία ούτε η Παύλιανη, ούτε γιατί είχε τόσες κατασκηνώσεις για παιδιά.
Όταν μπουν ανεμογεννήτριες στον Υμηττό και στην Πάρνηθα, τότε ας το συζητούσουμε κι εμείς!