Αφού αγαπάτε τη φύση έπρεπε να στηρίξετε την πεζοπορεία στην Οίτη την Κυριακή 24/5 για να μην εγκατασταθούν οι ανεμογεννήτριες στις βουνοκορφές της όπως κάνει και ο Ορειβατικός της Άμφισσας. Γιατί άμα γεμίσουν τα βουνά μας με δαύτες που θα περπατάτε;
Αφού αγαπάτε τη φύση έπρεπε να στηρίξετε την πεζοπορεία στην Οίτη την Κυριακή 24/5 για να μην εγκατασταθούν οι ανεμογεννήτριες στις βουνοκορφές της όπως κάνει και ο Ορειβατικός της Άμφισσας. Γιατί άμα γεμίσουν τα βουνά μας με δαύτες που θα περπατάτε;
ΑπάντησηΔιαγραφή