Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΙΒΟ ΞΑΝΑ Η ΓΙΩΤΑ ΚΑΜΠΑΦΛΗ – ΜΠΑΛΑΚΤΑΡΗ


Το μήνυμα της π. Δημάρχου Δεσφίνας έχει ως εξής

Αγαπητοί συμπατριώτες,
με εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη για τον τόπο μου, σας ανακοινώνω την ενεργή συμμετοχή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στον τόπο που τόσο αγάπησα και αγαπώ, τη Φωκίδα και το Δήμο Δελφών, με επικεφαλής τον νυν Δήμαρχο Θανάση Παναγιωτόπουλο.
Ο Δήμος Δελφών πιστεύω ότι είναι ένας από τους σπουδαιότερους Δήμους σε όλη την επικράτεια λόγω της θέσης του “ο ομφαλός της Γης”, λόγω της μικρής απόστασης από την πρωτεύουσα, της ιστορικής, της αρχαιολογικής και της θρησκευτικής θέσης του και όχι μόνο.
Με αφορμή τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Θανάση Παναγιωτόπουλου, μου δίνεται η ευκαιρία να συμβάλω  εκ νέου τόσο στην προβολή όσο και στην περεταίρω ανάπτυξη της πόλης που τόσο αγαπώ, της Δεσφίνας.
Είναι μια δεύτερη ευκαιρία για μένα να ασχοληθώ με την κοινωνική μέριμνα, τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την ανάπτυξη του Δήμου Δελφών, προκειμένου να προσθέσω το δικό μου λιθαράκι στην πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας.
Οι προκλήσεις του σήμερα είναι πολλές και εμείς καλούμαστε να ανταποκριθούμε σ αυτές με τόλμη, συνέπεια, σεβασμό και αξιοπρέπεια.
Πιστεύω λοιπόν ότι  ολόκληρη η ομάδα της Ανανεωτικής Δύναμης αποτελείται από πρόσωπα που συνδυάζουν αυτά τα χαρακτηριστικά και όλοι μαζί θα καταφέρουμε να ΠΑΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Με ειλικρίνεια και αγάπη, σας κοιτώ στα μάτια, σας ζητώ να με εμπιστευθείτε για μια ακόμα φορά, να με τιμήσετε με την ψήφο σας και σας καλώ να εργαστούμε όλοι μαζί σκληρά και να κάνουμε πράξη το πρόγραμμά μας που θα αναγεννήσει τον τόπο μας και τους κατοίκους του.
Ένα πρόγραμμα που θα εγγυάται ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας.
Ποια είναι η Παναγιώτα Αθ. Καμπαφλή – Μπαλακτάρη
Είμαι απόφοιτος του 4ου Λυκείου Αθηνών, καθώς και της Σχολής Γραμματέων και Διοίκησης, απόφοιτος Γαλλικής Ακαδημίας και πτυχιούχος Αγγλικών.
Ο σύζυγός μου ήταν ο Ευάγγελος Π. Μπαλακτάρης, με τον οποίο αποκτήσαμε 3 παιδιά, τον Παναγιώτη, Αθανάσιο και Νεκτάριο και 5 εγγόνια.
Εργάστηκα στην Τράπεζα της Ελλάδος επί 22 έτη και συνταξιοδοτήθηκα με τον βαθμό Τμηματάρχη.
Βραβεύτηκα από την Διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος με 33 χρηματικά βραβεία για προτάσεις οργάνωσης και διοίκησης .
Ασχολήθηκα με το εμπόριο για 10 χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: