Ο καιρός

Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα

Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα
Να κηρυχθεί ο Κορινθιακός προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000 - Ψηφίστε κάνοντας κλικ στην εικόνα

Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Δελτίο Τύπου Νο 8: Άπιαστοι οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος!

    


Halkias Kontos
Με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας πραγματοποιήθηκε το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς».



 Ο αγώνας αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Η θερμοκρασία που ήταν σε υψηλά επίπεδα για την εποχή, έκανε δύσκολο το έργο των 37 πληρωμάτων που εκκίνησαν στον αγώνα. Παρ’ όλα αυτά, τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές απήλαυσαν τον αγώνα, παίρνοντας μια μικρή γεύση από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η συγκεκριμένη ειδική συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα φέτος. Ο αγώνας ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Μοσχού, πολυπρωταθλητή Ελλάδος.
Στον αγωνιστικό τομέα, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, στα μέσα του αγώνα, είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι όμως που δεν ήταν ικανό να τους στερήσει τη νίκη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δεύτερο σκέλος, ωστόσο το έλυσε στη συνέχεια, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Karellis Maheras
Με αντεπίθεση στο τρίτο πέρασμα όπου χρησιμοποίησαν διαφορετική γόμα ελαστικών, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI) που τερμάτισαν τέταρτοι. Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στα μέσα του αγώνα, το οποίο ξεπέρασαν, αλλά προτίμησαν να μην πιέσουν στο τέλος, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον λάτρη της χωμάτινης επιφάνειας να τερματίζει εμπρός από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Halivelakis Triantafillidis
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά στην F2, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να φτάνουν στη νίκη πιο δύσκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού στο πρώτο σκέλος χάνοντας αρκετό χρόνο. Πίεσαν όμως στη συνέχεια, απέκτησαν περισσότερη εμπειρία στο μπάκετ του γαλλικού «όπλου» και ολοκλήρωσαν πρώτοι στα δικίνητα και έβδομοι γενικής. Όγδοοι τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Άρης Τσάτσαρης (Subaru Impreza STi) που κινήθηκαν θεαματικά στις Καρούτες. Στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο τερέν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, με τον οδηγό να δηλώνει ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη επιφάνεια. Δοκίμασαν διαφορετικά set up για τον εθνικό μας αγώνα οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, ανεβάζοντας την απόδοσή τους σκέλος με σκέλος. Το βάθρο στα δικίνητα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS).
 Akratos Akratos
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000 MKI) με εκπληκτική εμφάνιση στα χώματα της Φωκίδας ήταν οι πιο γρήγοροι πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία. Παρέμειναν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που τερμάτισαν δεύτεροι στην πρώτη τους επαφή με το Ford Escort BDA. Ο βετεράνος Μιχάλης Λυκάκης ολοκλήρωσε τρίτος με τον Γιάννη Τζόγια στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 2000 MKI.
Η οργάνωση θέσπισε το Κύπελλο «Γιώργος Μοσχούς» για το πλήρωμα που θα πετύχαινε τον απόλυτο χρόνο ημέρας, τα οποία απονεμήθηκαν στους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο.
El Nak jr Vigkos

Davaris Psaraki
Paradissis Fragkou
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Είχαμε πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μια καλή προπόνηση ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις.
Χ. Καρέλλης: Σκοπός ήταν να τερματίσω, ώστε να συλλέξω πολύτιμη εμπειρία στη χωμάτινη επιφάνεια με το Mitsubishi. Σίγουρα οι χρόνοι μπορούσαν να βελτιωθούν κι άλλο, αλλά δεν ρισκάραμε. Είμαστε ικανοποιημένοι.
Ν. Χαλιβελάκης: Αλλάξαμε πρόγραμμα στα διαφορικά στο τρίτο σκέλος και χρησιμοποιήσαμε διαφορετική γόμα ελαστικών. Έπρεπε από το πρωί να πιέσουμε περισσότερο. Ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα και είμαστε ευχαριστημένοι.
Ι. Ακράτος: Με εξαίρεση το πρώτο σκέλος όπου πετύχαμε προπορευόμενο αγωνιστικό, κινηθήκαμε σε καλό ρυθμό. Το αυτοκίνητο απαιτεί περαιτέρω εξοικείωση. Θεωρώ πως ήταν μια καλή πρόβα τζενεράλε για το Ακρόπολις.
Γ. Παραδείσης: Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Είναι η πρώτη μας νίκη στο πρωτάθλημα σε μια ωραία ειδική διαδρομή.

Απόστολος Παλάτος
Γραφείο Τύπου
Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: